اگر کراتینین می رود تا دوباره پس از پیوند چه می توانم انجام
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کراتینین می رود تا دوباره پس از پیوند چه می توانم انجام

آیا می دانید بیماری کلیوی تماس بعد از پیوند کلیه خواهد آمد؟ اگر بیماران پرداخت توجه بیشتری برای محافظت از کلیه خود، پس از حدود بیست سال، کلیه خواهد شد دوباره زخمی شدند. علائم واضح است که کراتینین بالا می رود. سپس، چه می توانم انجام اگر کراتینین بالا می رود دوباره پس از پیوند کلیه است؟
پیوند کلیه یک عملیات مشترک برای بیماران کلیوی جدی است به جای کلیه آسیب دیده با تطبیق و سالم از دهنده. از طریق، بیمار موفقیت کلیه جدید به تصویب رسید، سیستم ایمنی بدن بیمار را به کلیه به عنوان یک ماده خارجی. به طوری که، بیماران باید به داروهای ضد رد به خاطر کاهش حمله به کلیه است.
از آنجا که ما نمی تواند کامل جلوگیری از کلیه از هر گونه خسارت، کلیه خواهد شد ذره ذره زخمی شدند. به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را کمتر خواهد بود. و به این ترتیب، کراتینین است که شاخص عملکرد کلیه خواهد شد تا دوباره.
به عنوان آن سخت است برای پیدا کردن یک کلیه مناسب و آن را خطرناک تر برای بیماران به پیوند کلیه است، چه درمان می تواند به بیماران کمک کند؟
سم از بین بردن و درمان و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک خواهد کرد که بیماران برای خلاص شدن از رسوبات سمی و بهبود عملکرد کلیه به برخی از درجه. بر اساس تحقیقات انجام بالینی، دو درمان می تواند یک اثر خوب در حفاظت از کلیه از آسیب بیشتر و کمک به بیماران زندگی می کنند یک زندگی می کنند بهتر است.
علاوه بر این، درمان های دیگر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang مانند داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری و دیگران هم برای بیماران مفید باشد.
اگر شما باید پازل در مورد درمان به بیمار کمک کند که سطح کراتینین بالا می رود دوباره پس از دیالیز، لطفا ترک یک زیر پیام ارسال و یا ارسال شرایط بیماری خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: